vrijdag 27 januari 2017

imposibula...moeilijk maar niet onmogelijk


De top van de Imposibula van Ula Lenz is af.
Hij is echt heel mooi geworden.
Als je er mee bezig bent weet je echt niet hoe het zit.
Van een afstand zie je wel meteen 
dat het een Esscher-achtig patroon is.


Net als deze Tesselationcats van Jinny Beyer.

Dus er mag een achterkant tegen de Imposibula,
 die heb ik nog niet maar dat komt goed want.....


Kaffe Fassett en Brandon Mably komen 31 januari 
naar quiltwinkel Margreet Otto.
Dat is hier om de hoek( nou ja 5 km)
EN IK MAG ER HEEN!!
Zo blij.
Zomaar mijn favoriete ontwerper zien en horen.
( en misschien wel een handje geven 
en een handtekening krijgen)
Al sinds de 80-ger jaren ben ik fan, 
vanwege zijn breipatronen in de
 Handwerken zonder grenzen,
 waar ik toen een abonnement op had. 
Toen van zijn breiwerk 
en later ook het patchwork,
\Mijn eerste boek kocht ik in Luxemburg 
in een leuke quiltwinkel in Vianden).
Nu heb ik er 17.


Als toetje een foto van die prachtige ondergaande zon gisteravond.
Op de fiets dit plaatje geschoten,
Nog ijs op de Oude Rijn, 
even voor het laatst heb ik begrepen.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...