vrijdag 24 februari 2017

camping haken en een beetje gebrei




Toen ik dit boekje voor het eerst 
zag was ik meteen verkocht. 
Het boekje niet, 
want ik heb er nog een jaar over gedaan
 om het aan te schaffen.
In het Nederlands was het nergens meer te krijgen, 
dus dan maar in het Engels.
Maakt niet uit, ik kan het prima lezen.


Maar nu het in huis is 
heb ik al mijn katoen-bolletjes 
en restjes eens opgezocht,
  De eerste tent staat inmiddels op de haaknaald. 
Het is een beetje koud nog 
om in het echt te gaan kamperen,
dus dit is alvast een beetje sfeer proeven.


Deze jongedame staat naast de bank.
Zo tussen neus en lippen door 
wordt er een randje gebreid


Inmiddels is de eerste mouw een flink eind op weg.
Alles brei ik tot de armsgaten en dan een ronde pas.
Het hoeft pas volgende winter af te zijn.

Rustig aan maar,

fijne dag, Marleen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...