zaterdag 6 mei 2017

tuinieren


Na de bloesem is het afwachten 
of de peren echt gaan groeien
 na die plotselinge,
 beste wel stevige vorst.
Ik heb goede hoop


De ooievaarsbek is echt prachtig dit jaar.
Deze soort is donkerpaars 
en een heel fijn bloemetje


Van alle stenen die ik uit onze
 3 jaar geleden aangelegde moestuin vis, 
maak ik van de nood een deugd, 
een rotstuintje


Ik wist niet dat het in de tuin stond, vlas.
Wat een lief bloemetje in een prachtige kleur blauw


Het wilde viooltje is ergens in de tuin een keer opgekomen.
Nu heb ik hem in het bloemen gedeelte van de moestuin gezet


Mooi en lekker. 
Eerst de bloei en 
straks weer genieten van de aardbeien.

Ik ben lekker aan het tuinieren.
De lapjes komen later wel weer.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...